MIN HYGGEKROG

Min hyggekrog - kaktus, planter, kranie, lammeskind, pude, indretning
IKEA lammeskind | EBAY kranie | FØTEX planter | IKEA pude og betræk

Det bedste sted i vores lejlighed er, (efter min mening, min forlovede har nok en anden mening. hint: seng) uden tvivl min hyggekrog, normalt fuldendt med både smøger og hele to askebægere. Her opholder jeg mig en stor del af dagen, da det er et af de eneste steder min internetledning kan nå min computer. Jeg kommer forhåbentlig til at tilbringe endnu mere tid der, når jeg starter på Grafisk Tekniker uddannelsen efter sommer! Fik endelig min bekræftelse på, at jeg var optaget - så skal der bare spares sammen til en ny computer..
Har købt en del planter på det sidste og den store er en af mine yndlings. Den pynter så fint i vindueskarmen sammen med min lille kaktus. Går i øjeblikket og leder efter en stor kaktus på over 1 meter. Nogen der ved hvor jeg kan finde sådan en? Skal også have anskaffet mig nogle flere lammeskind, de er så lækre.
Der kommer flere og flere planter på min ønskeliste og det ender nok med at de hænger ned fra lofterne, som der bliver joket med herhjemme. Dog ser jeg gerne at det bliver en realitet, tak! Har ikke noget imod at bo i et drivhus, så længe jeg slipper for varmen haha. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

3 HVERDAGS OUTFITS

I WANNA BE BARBIE