3 HVERDAGS OUTFITS

3 outfits
OUTFIT 1 | HM sandaler | NEW CHIC top | CARVEN skotsternet nederdel | HIGH HEELS SUICIDE denim jakke | OUTFIT 2 | MANGO cashmere strik | MONKI overalls | SHEIN slip-ons | OUTFIT 3 | HM bomber | CHIC NOVA denim nederdel | DOC MARTENS støvler | HM bralet

Vejret i Danmark kan være utroligt uforudsigeligt og skifter fra godt til dårligt fra uge til uge, så næste gang solen bryder frem bare i et par dage (krydser fingre), ville jeg elske at kunne hoppe i minimum et af disse outfits. De fleste af tingene sælges ikke mere, men man kan nemt finde noget der ligner i mange forskellige prisklasser - fx et par lækre Birkenstocks (link) eller et par old school Doc Martens (link), der dog er lidt pebrede i prisen, men mega lækre.
 Blandt de mange ting jeg syntes min garderobe mangler er en denim nederdel og et par denim overalls, som jeg inderligt håber jeg finder i en genbrugsbutik snart. Men finder sjældent nederdele og bukser i min størrelse. Oh well, må blive ved med at lede. Det skal nok lykkedes på et tidspunkt. Hvad er det man siger.. En mands skrald er en anden mands guld?

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

MIN HYGGEKROG

I WANNA BE BARBIE